Kolejne zmiany na blogu.

Jak widać od dłuższego już czasu na nowejstrategii nie pojawił się nowy wpis. Nie wynika to z mojego lenistwa, czy też straty zainteresowania poruszaną tematyką. Powód ostatniej posuchy jest bardzo prozaiczny – brak czasu. Inne obowiązki zabierają mi dziś tyle z każdego dnia, że nie mogę pozwolić sobie na pisanie z satysfakcjonującą częstotliwością. Nie jest to jednak powód do rozpaczy.

Nie mam zamiaru zamykać bloga. Kto wie, może przyjdą czasy, które pozwolą wrócić do dawnej aktywności? Póki co wypada ewoluować, dostosować się do nowych uwarunkowań. Dłuższe teksty będę starał się wrzucać co jakiś czas, choć nie mogę zagwarantować jak często. Może raz na dwa tygodnie, może raz na miesiąc. To oczywiście nie wszystko.

Gdy zakładałem nowąstrategię jednym z przyświecających mi celów było pisanie o wydarzeniach, o których informacji na próżno szukać w polskich mediach. Ani moje założenia, ani polskie media nie zmieniły się w czasie 16 miesięcy działania bloga. Myślę więc, że wielu z Was skorzysta jeśli blog zmieni się w miejsce, na którym będzie można znaleźć najciekawsze newsy , linki do bieżących artykułów, raportów i ciekawych opracowań. Taką formę mam zamiar nadać tej stronie. Krótki opis z moje strony + link. Czy się sprawdzi? Zobaczymy.

Pozdrawiam serdecznie.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Ogłoszenia Parafialne. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

